کد خبر: 38757

پاسخ منفی سرمربی سابق پرسپولیس به پیشنهاد سوریه و دو تیم سعودی به خاطر جنگ و کرونا

کالدرون در پاسخ به «فرهیختگان»: فعلا می‌خواهم در خانه بمانم/ بهترین‌ها را برای مردم ایران آرزو می‌کنم

کالدرون به «فرهیختگان» گفت: بعد از جدایی از پرسپولیس پیشنهاداتی داشتم. فعلا به خاطر شیوع کرونا می‌خواهم در خانه بمانم. ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای مردم ایران، از خداوند می خواهم تا بهترین‌ها برای مردم ایران اتفاق بیفتد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس که نیم فصل از این تیم رفت با چند پیشنهاد برای سرمربیگری مواجه شد که البته پاسخ مثبت نداد.

دو تیم باشگاهی عربستانی به همراه تیم ملی سوریه از تیمهایی هستند که طی یکی دو ماه اخیر به کالدرون پیشنهاد سرمربیگری ارائه کرده اند، هرچند این مربی آرژانتینی در همان بدو کار پیشنهاد سوریه را به خاطر جنگ داخلی در این کشور رد کرد (در نهایت نبیل معلول سرمربی سوریه شد) و به عربستانی ها نیز اعلام کرده است فعلا قصد بازگشت به فوتبال را ندارد.

با گابریل کالدرون در این باره از طریق نزدیکانش صحبت کردیم که ضمن تایید دریافت این پیشنهادها به «فرهیختگان» گفت: بعد از جدایی از پرسپولیس پیشنهاداتی داشتم اما این ۳ پیشنهاد جدی تر بود. با این حال فعلا به خاطر شیوع کرونا می‌خواهم در خانه بمانم. البته می‌دانم که در ایران هم چالش بزرگ مبارزه با کرونا ایجاد شده و ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای مردم ایران، از خداوند می خواهم تا بهترین‌ها برای مردم ایران اتفاق بیفتد.

مرتبط ها